Retourneren

Wij doen alles om uw bestelling conform uw wensen samen te stellen. Mocht er toch iets fout zijn gegaan met uw bestelling en past uw situatie in één van de onderstaande stellingen dan staan de daaronder aangegeven oplossingen u ter hand:

U heeft een verkeerd artikel besteld:
Ondanks ons overzichtelijke bestelsysteem kan het voorkomen dat u onverhoopt een verkeerd artikel heeft besteld. Dan dient u dit zelf te retourneren, mocht u niet in de gelegenheid zijn om dit zelf te retourneren dan zullen wij het door u bestelde product op komen halen tegen een vergoeding.

U heeft een verkeerd artikel ontvangen of uw zending s niet compleet:
Controleer na ontvangst altijd of uw zending compleet en correct is. Mocht dit niet het geval zijn dan kunt u dit melden onder door ons te bellen of een contactformulier in te vullen. Wij zorgen er dan voor dat wij onze fout zo spoedig mogelijk herstellen.

U heeft een defect artikel ontvangen:
Mocht u een defect artikel hebben ontvangen dan kunt u onze garantieprocedure hanteren.